1. Hei jeg fant ikke Justin Bieber billett innlegget ditt men jeg kan skrive hvorfor jeg vill vinne hær ” Jeg har vært en stoooor belieber så lenge jeg kan huske, jeg har alltid ville dratt på konserten til Justin! Jeg elsker han! Og dette er det eneste jeg ønsker akkurat nå, Justin har endret livet mitt! Vist jeg hadde vunnet disse billettene ville det og ha endret livet mitt!” Håper virkelig jeg vinner billettene <3

    2. Hei jeg fant ikke Justin Bieber billett innlegget ditt men jeg kan skrive hvorfor jeg vil vinne hær, jeg har vært en stor Justin Bieber fan så lenge jeg kan huske. Jeg elsker Justin Bieber og har alltid hatt lyst til og dra på konserten hans, Justin Bieber har endret live mitt, og hvis jeg vinner billetten ville det også ha endret livet mitt. Håper jeg vinner<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg