SOMMEREN ER HER!

wow! sommeren er faktisk her! Været er helt utrolig, og det er utrolig varmt ute! I går hadde jeg en utrolig bra kveld sammen med min aller beste venninne Ida. Vi tok med oss bikinien og tok oss et bad sammen! Vi hadde med oss cola, popcorn, sjokolade og annet kos. 

Vi hadde også med oss en liten høytaler slik vi kunne høre på musikk sammen. Mens vi snakker om musikk, The Main Level har kommet med en ny sang som heter A million more!! Dere burde sjekke den ut, og høre den på replay hele tiden. Jeg har den på replay natta lang, slik at de kan komme på topplista. Det fortjener de virkelig! Så stolt over disse gutta.

Det er utrolig herligt med sommer og sol, og kunne ta frem shortsen og bikini. Det å ha koselige tider sammen med venninnene sine på stranden er utrolig koselig, og noe av det beste som finnes! Nå gleder jeg meg bare enda mer til sommeren, for da skjer det mye spennende! 

Har du sol hjemme hos deg?

blogges

12 kommentarer

Siste innlegg