VLOG (fkh kamp ++)

 
 
For litt siden var jeg på en fotball kamp med noen fra skolen, og denne dagen vlogget jeg! Her ser dere resultatet, og det var en kjekk dag! Det var egentlig denne som skulle komme i går kveld, men ble for travelt. Litt mer av selskapet kommer enten i morgen eller senere. Gjerne abonner på kanalen min HER, for da får dere varsel når jeg kommer ut med ny video. Det er mange fordeler med å abonnere. Husk det kommer en kjempe kjekk video på 3000 abonnenter! Gjerne del kanalen min videre.
blogges
2 kommentarer
    1. Hei Therese! >33
      Først vil jeg bare si at jeg er en stoor fan 🙂
      Jeg elsker bloggen din og er inne og sjekker sånn 5 ganger om dagen.
      Her kommer et spørsmål; når du får flere følgere på youtube, skal du begynne å snakke engelsk? Så du kan få noen flere følgere? 🙂
      Lurte på en liten ting til; har du musical.ly? isåfall, hva heter du? :))
      ELSKER DEG! *-*
      Klem fra en av dine største fans!
      PS: Når du skal ha meet&great, så skal jeg komme. På hver eneste faktisk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg