SLEEPOVER NEXT>


 

Da var fredagen i gang! Jeg har hatt fri dag i dag, siden 10 klasse hadde eksamens dag. Utrolig herlig med fri dag, og i dag sov jeg faktisk til halv et. Jeg som hadde planer å våkne tidlig for å filme noen videoer. Men heldigvis fikk jeg tid til å filme alikevel. I dag skal jeg over til Milena for å overnatte, og i morgen skal jeg på kjøpe senteret med Frida. Jeg får se hun igjen! yeyy! Gleder meg allerede til å se hun. Jeg og Milena har planer om å dra på klubben, og være der i kveld. Vi avslutter sikkert dagen med noe koslig sammen. Dette blir en bra helg, og jeg håper dere også får en bra helg.

Hva skal du i helga?

blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg