HAUL (nyx, loreal paris ++)

Da var dagens video endelig oppe å går, og i dag har jeg vært sammen med Frida (bergen). Utrolig koselig, og jeg fikk shoppet utrolig mye fint! Det kommer nok i en annen Haul hvis dere ønsker. Men jeg håper dere liker dagens video, og gjerne abonner på kanalen min HER. Vi er så nærme 3000 abonnenter! Det er helt syyykt! Jeg møtte utrolig mange av dere på Amanda senteret i dag, og det var utrolig hyggelig. Dere er så utrolig gode alle sammen. 

Ha en fin helg videre!

blogges

4 kommentarer
    1. Bra video💗❤️ Jeg likte tingene du kjøpte til bursdagen did👍🏻 du inspirerte meg til hva jeg kann ha på min 13 årsdag🎉💜❤️💗🎉🎉🎉

    2. Hei! Så nettopp haul videoen din og likte den veldig godt! (: Men lurte på om du kan legge til linker på tingene du har kjøpt i teksten under videoen? Jeg vet om mange youtubere som gjør dette og det hadde vært kult om du også kunne ha gjort det, hvis noen har lyst til å kjøpe tingene du viste i videoen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg