GROVER BASKETBALL

GENSEREN FINNER DERE HER. (sponset genser fra Romwe)

Heisann dere! I dag er ikke være slik som på bilde, for det ble tatt for noen dager siden. I dag er vi tilbake til regn været, og jeg håper virkelig sola kommer tilbake snart. I dag skal jeg i selskap til Milena og hennes venninne. Det blir sikkert gøy hvis vi ser bort i fra været! Vi skal grille, spille fotball og volleyball. Det blir bra! Jeg håper selvfølgelig Milena og hun andre som skal feire bursdagen sin får en kjekk dag. 

Jeg fikk den genseren som dere ser på bilde fra Romwe, og likte den utrolig godt. Jeg bestilte feil for hadde vist denne fra før. Men jeg digger denne gensere, og dere burde sjekke den ut. Stoffet på den er helt utrolig herlig. 

Håper du får får en bra dag! 😀

blogges

8 kommentarer

Siste innlegg