UKENS SPØRSMÅL #16

Har du noen gang angret på et blogginnlegg?

Jeg har aldri angret angret, men jeg har hatt mine innlegg der jeg har vært nervøs for å poste noe. Jeg tror aldri jeg har angret noe skikkelig for at jeg har postet noe.

Får du nesten alt av foreldrene dine?

Jeg får det jeg trenger av de. 

Går du enda på cheeleadning?

Nei, jeg går ikke på cheerleadning lengre. Jeg gikk et semester så sluttet jeg.

Hvordan takler du hate?

De som skriver hate har enten det ikke så bra med seg selv, ellers har de bare et utrolig dårlig hjerte. Ting som folk sier personlig mot meg eller om meg blir jeg irritert over. Folk kan jo ikke forskjellen på kritikk og hate. Det er to vidt forskjellige ting. Men det er alltids noe du ikke klarer å la være å ta til deg, og det er noe man klarer å la være til å ta til seg. 

Hvor mye tid får du til venner?

Jeg får tid til venner når jeg legger tid til de. Jeg kan være med de når jeg ønsker, men det kan komme i veien med blogging osv.

Kan du backflip / flikkflakk?

Er det noe jeg er dårlig i er det turn! Så slike ting kan jeg overhode ikke. Jeg kan kun araber og slå hjul.

Hvor skal du i sommer?

Jeg skal først til Oslo to gange (kommer først 18.juni for å ha meetup i tusenfryd), sverige tur sammen med Milena, Alcudia (Mallorca) med familien og til slutt surfecamp med lapoint. 

Tjener du penger på bloggen? Hvor mye?

Dette er egentlig utrolig frekt spørsmål å spørre, fordi det er akkurat som jeg skulle gått bort til en av foreldrene deres å spurt “hvor mye tjener du da?” osv. Det er en personlig ting som folk skal ha for seg selv!

Du hadde en annerledes klesstil før, hva fikk deg til å endre den?

Jeg har aldri merket at den har forandret seg. Det har vel sikkert bare forandret seg naturlig etter hvert jeg har blitt eldre.

Hvor lang tid bruker du på å sminke deg til hverdags?

Bruker mellom 20-30min, spørs hva jeg gidde å gjøre.

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål? Still i kommentarfeltet.

blogges

9 kommentarer
    1. Når reiser du til Mallorca? Har du noen butikker der som du anbefaler å ta turen innom, skal der selv i sommer:) Tenkte om du kanskje hadde søkt litt opp elns<3

    2. Vet du hvor Ida kjøpte den blå hettejakken som hun hadde på i tusenfryd vloggen? Tusen takk for svar❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg