GET TO KNOW ME TAG #UPDATE

Denne er til dere som ønsker å bli litt bedre kjent med meg, og til dere som er nye her på bloggen og Youtube! Selvfølgelig kan alle sammen se den, og jeg håper dere liker den. Gjerne gi en liten tilbakemelding, om hva du ønsker videre på kanalen min. Dere finner kanalen min HER, gjerne abonner. 

HUSK: MEGA – MEETUP: Vil også infomere om at jeg kommer til Oslo den 18.juni til Tusenfryd, og der har dere muligheten til å møte meg å være sammen med meg fra klokken 10.30 og utover dagen 😀 Rabattkode som kun gjelder på nett, og ikke i luken den 18: nordics35zt !! ​Denne koden vil resultere i at de som bestiller, uavhengig av hvilken dag, vil få en fast pris på 249,- 😀 Da blir det et stort meetup, kommer også flere youtubers (vet ikke hvem enda), og muligheten til å teste Tusenfryds nye attraksjon Ragnarok. 

Ane Karine Estil har også laget en ny header til meg som jeg håper dere liker, og til min neste header skal jeg ta en litt mer “mote blogger” header. Jeg har faktisk begynt å planlegge den, men den kommer nok ikke før i midten eller slutten av sommeren. Men jeg er veldig fornøyd, og takknemlig for den jeg har nå. Tusen takk til Ane som lagde den, dere burde sjekke hun ut. Hun er så flink med webdesign, og dere vet jeg alltid bruker hun til slike ting. Hun er så flink! Hun tar betaling for design, så dere bloggere der ute burde sjekke ut hun ut!! 😀 Anbefales!! Sjekk ut bloggen hennes HER, og instagramen hennes HER

blogges <3

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg