LIFEHACKS #3

Del tre av serien som jeg har gående på kanalen min som jeg kaller lifehacks er nå endelig ute. Jeg håper dere liker denne minst like godt så de jeg hadde sist. Dere må gjerne ta dere tiden til å abonnere! HER finner dere kanalen min.

Jeg er godt plassert i Oslo, og er akkurat kommet på vårt fantastiske hotellrom sammen med Ida. Det var en fantastisk dag på meetupet, og på tusenfryd og det kommer selvfølgelig vlog fra dagen! Tusen takk til dere som tok dere tiden til å komme utrolig gøy å møte så mange! Jeg fikk også en utrolig fin gave av en jente som het Hermine, åå elsker dere alle sammen! Gled dere til vloggen!! 

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg