MILENA SVARER #1

gjesteinnlegg

Jeg var sammen med Milena i Sverige i litt over en ukes tid, og mens vi var der fikk hun mulighet til å ta over bloggen min litt å har svart på litt spørsmål fra dere. Husk å følg hun på instagram: @Milena_marie_ 😀 Det blir hun veldig glad for! Håper dere får svar på en del av det dere ønsker, og spørsmålene får jeg av dere på min instagram. 

___________________________________

Hva er det beste, og flaueste minnet sammen med Therese?

 Har så utrolig mange at jeg ikke kan velge ett. 

Hvilken klasse går dere i?

Therese går begynner i niende klasse og jeg begynner på vidergående.

Bor dere i nærheten av hverandre?

​Nei bor ca 20 minutter fra hverandre:(

Hvor lenge har du og Therese vert venner?

Siden vi er søskenbarn så har vi kjent hverandre så lenge vi kan huske. 

Hva pleier dere å gjøre sammen når dere er i lag?

Som oftest så tar vi bilder eller lager videoer i lag, ellers så koser vi oss veldig mye. Vi tok alltid videoer, og bilder før men pleier vi ikke å gjøre det fult så ofte. Vi finner mer på andre ting, men vi gjør det fortsatt inni mellom.

Hva er det kjekkeste dere har gjort sammen?

Det er så mye, men jeg tror nok det blir Sverige siden det har blitt et veldig bra minne nå. Dette har jo vært vår første tur sammen. 

Gjør Therese mye drøyt?

Spørs hva du mener med drøyt, men hun er litt gal ja haha. 

Er Therese klønete?

Nei vil ikke si veldig klønete, men hender hun mister eller knuser ting noen ganger. 

Hvem heier du på i UEFA 2016?

Ingen, har ikke fulgt med, haha selvom jeg er fotballspiller.

Din favoritt Youtuber?

Har ikke noen særlig favoritt, men jeg er veldig glad i Jefree star og nikki tutorials.

Hva er det som er dumt med Therese?

Ingenting, jeg kommer ikke på noe i hvert fall.

Hva er det beste med Therese?

Det meste med therese er bra, personligheten er veldig veldig bra da.

Har du kjæreste?

Nei:(

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg