FREMME I SVERIGE

Da er jeg endelig fremme i Sverige, sammen med Milena og moren hennes sin side. Vi har kjørt siden fredag, vært innom Vågslid, Oslo og nå Sverige. Vi var innom Nordby sentere og shoppet litt. Jeg shoppet ikke mye, men jeg shoppet ting som kostet en del så ble en del penger brukt der. Jeg kommer til å lage en innkjøps video når jeg er hjemme igjen, og får prøve på å lage den før  jeg reiser til Spania. Når vi var fremme badet jeg og lillesøsteren til Milena. 

Milena og jeg tok oss en varm dusj, som var på tide! Vi hadde nemlig ikke dusjet på tre dager, ja tre dager! På grunn av reisen bort. Så det var herlig. Vi har også pakket ut av koffertene, lagt klærne og sortert de i kofferten. Nå sitter jeg og Milena på rommet vårt, og koser oss med snop, chips og god drikke hennes favoritt drikke, haha! 

Håper dere får en knall bra sommer videre! Kos dere!

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg