FRIDAYS OUTFIT

Heisann dere! Endelig helg, og nå er jeg så klar for en bra helg og denne helgen skal jeg tilbringe mye med Milena! Vi har utrolig mange planer, og tror dette blir en kjempe kjekk helg! I dag er jeg på overnatting besøk hos hun, og i morgen skal vi over igjen til meg. Denne kvelden skal vi på nattcup som er en fotballcup på kvelden. Vi skal altså ikke spille fotball! For dere som har lest bloggen min lenge, vet at jeg ikke er noe sports jente. hehe.

__________________

TOPP: ROMWE (HER, finner dere denne super lekre toppen! #sponset)

JAKKE: FOREVER 21

BUKSE: PULL & BEAR

___________________

Eneste grunnen for at jeg skal der er at Milena er utrolig interessert i fotball, og hun er også utrolig flink! Har vært på flere kamper, og jeg har faktisk spilt kamp mot hun når jeg gikk på fotball! Guess what, laget mitt vant da. Det er lenge siden da. Men på nattcup så er det jo alltid noen smashing gutter, og det er jo alltids moro. Håper på en bra kveld! Dere må også ha en utrolig bra kveld videre, og kos dere ♥

hva syns dere?

blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg