FØLTE MEG RETT Å SLETT ELENDIG

Da var ferien endelig over, og er klar for noen uker på skolen før det faktisk er juleferie! Tenk da, det er faktisk allerede snart jul, og er ikke lenge før hele spillelista på Spotify er full av julesanger. Men jeg gleder meg spesielt mye til jula , for det er en av de beste tidene på året. Hele familien samlet, mye god mat og jule stemningen er helt utrolig! 

I går kveld slet jeg skikkelig mye med å sovne, og jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ikke har fått noe god søvn i natt. I dag morgens var det helt forferdelig å våkne om jeg kan si det. Jeg var døds sulten, trøtt, sur og alt på samme tid. Det var altså en Therese som ikke var klar for skole. Jeg følte meg rett å slett elendig, og fristet å bare ligge hjemme å sove hele dagen. Men jeg kom meg gjennom dagen på skolen, og kom hjem til en spennende pakke! Jeg har allerede filmet unboxing, og kjenner jeg gleder meg til å dele den med dere!

blogges

2 kommentarer
    1. Jeg vet den følelsen, jeg lå våken i heeeeele natt og så på yt vedioer. Klarte bare ikke å legge tlfonen fra meg!! Ha en fin kveld<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg