VÆRSTE MED Å VÆRE JENTE..

Heisann dere! Det er virkelig en god stund siden sist video, og det er noe jeg har savnet er å poste flere videoer til dere. Derfor gleder jeg meg til Desember for da kommer det faktisk video hver eneste dag, og det er noe jeg gleder meg veldig mye til! Det vet jeg at flere av dere også gjør. Men uansett dagens video er om litt negative sider med å være jente, og håper ingen tar dette som noe slags hat eller lignende! Dette er mer for moroa sin skyld, og håper den faller i smak!

HER, finner dere youtube kanalen min som kommer til å bli oppdatert hver dag i desember! 

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg