EN KONGE KVELD

Kjole: SheIn (HER, finner dere den #annonselenke) Dette kommer nok til å være min go to dress, elsker den! Den sitter så utrolig bra på og har den i str S.

Heisann dere, ble vist et sent blogginnlegg i dag også. Slik skjer når jeg har mye å gjøre, men er vel bedre en sent enn aldri? right? Jeg har hvertfall vært i selskap hos en av guttevennene mine Sigve, og det var en utrolig bra og kjekk kveld med alle sammen! Jeg håper også Sigve hadde en utrolig bra bursdag, som han fortjener! virkelig. Vi hadde det virkelig gøy, og er så koselig når alle sammen er samlet og har det helt konge.

HER, finner dere dagens vlog.

Jeg må også informere dere om at der en ny vlog ute på youtube kanalen fra når jeg var å shoppet flere julegaver sammen med Emma og Tiril. Det var i går, og det var en så koselig dag og de to jente er så herlige. Jeg er nesten ferdig med alle julegavene, mangler kun noen ting jeg har bestilt og noen andre gaver til noen i familien. Noe va det beste med jula er å shoppe gaver, og pakke de inn selv om jeg ikke er den beste til å pakke inn. Så er det noe som gir ufattelig mye julestemning. 

Håper dere alle sammen har hatt en utrolig bra lørdag, og koser dere videre i kveld!

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg