GANGSTER CLOWN

BANDANA: KAN KJØPES DE FLESTE STEDER.

KJOLE: LULU.

SKO: NELLY.

Kommer en tutorial på kanalen min HER snart!

Heisann dere! I går kveld feiret jeg halloween siden halloween tross alt er på en ukedag derfor var jeg på halloween festen til Ida. Jeg filmet også en tutorial på looken jeg hadde som ble en gangster klovn, den kommer nok ut i morgen vil jeg tro for den skulle egentlig komme ut i dag. Festen var til litt over tolv for vi måtte sende folk ut, men kvelden leverte bra og det så ut som folk stor koste seg! Det gjorde hvertfall jeg. 

I dag våknet jeg og Ida ganske så tidligt eller jeg ble litt senere enn Ida, men når vi begge var våknet så startet vi med å rydde fra gårsdagens og vasket. Det tok seg en liten times tid, og så lagde Ida en døds god frokost med egg og bacon til oss begge. Resten av dagen har jeg brukt på lage et barbie hus på The Sims 4, og Ida har prøvd å lime sammen en lampe som knuste i går. 

Håper dere har hatt en utrolig bra helg!

blogges.

5 kommentarer

Siste innlegg