Pretty Little Liares ♥

Heii♥ Nå skal jeg skrive et innlegg om Serien jeg elsker, og pleier og se på. Den heter: Pretty Little Liares♥ Den handler om: 5Jenter som heter: Aria, Emily,Hanna, Spencer og Alison. Det er noen som kaller seg “A” og Han/Hun sender masse meldinger til dei 4jentene, for lenge siden var det noen som mordet AlisonArian, Spencer, Emily og Hanna tror det er “A” som har drept Alison. 5Jentene som det handler om er Bestevenner. Det er flere personer som er “A”, jeg skal ikke avsløre noe. (Jeg har komt til sesong 4) Denne serien kan jeg ambefale ! ♥ 

Her er en side der dere kan se serien gratis på: (Kan bare se på Ipad,ellers får du virus)

http://www.free-tv-video-online.me/internet/pretty_little_liars/

Alison,Emily,Aria,Spencer,Hanna og Mona 

Har du sitt dene serie?

Skal du se serien?

Klem Therese 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg