Justin Bieber

Heisann. Nå skal jeg skrive om Justin Bieber, siden jeg er jo Belieber og det har jeg vert i flere år nå, siden jeg var 8år. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor folk sier “han forandrert seg så mye” han er bare seg selv, å det bør han å få være. Viss du ikke liker han, kan du ikke bare la være å si’e noe? Han er verdens største stjerne! Det er jo en grunn til det. Vi som er beliebere, bryr oss ikke om at han tok Narkotika, det var bare en gang, fordi han fikk så mye press på seg. Det er ikke så lett å være han, Justin er jo liksom det menneske som er mest kjent i hele verden. Prøv å være han i en dag, tror ikke du hadde klart det. Han er enn herlig person, han hjelper utrolig mange mennesker “Pray” Han er et stort forbilde for mange. Han er veldig flinkt og lage sangen osv..

Hva er en Belieber?
En Belieber er en som støtter han. Elsker han for den personen han er, Liker musikken hans. En som ser opp til han<3 blir glade viss det er noe han liker godt ,som skjer med han.(eksempel: at han var sammen med Selena Gomez) å ser på han som noe posetivt <3

Hvordan er det på Konsert?
Jeg har jo opplevd å være på konserten hans, og det er en vurdundelig følelse! Masse skriking, grining, hyling og synging ! Det beste va når han sang One Less only girl. Når han kom på scenen, Fløy han ned på vinger! Da fikk jeg gåse hud og tenkte “herregud, det er faktisk Justin!!!!!!” Så begynnte jeg å Skrike! Jeg satt faktisk ikke en gang i løpet av konserten! Jeg så mange jenter som begynnte og grine. Såg veldig mange glade gutter også 🙂

Boy-Belieber’s
Det er jo mange gutter som liker Justin. Men alle tørr ikke å si’e det. Jeg synest det er dumt at alle ikke tørr å si’e det. For alle har sin mening. for det er mange som tenker “Justin er bare for jenter” men det er han faktisk ikke. Gutter kan faktisk like musikken hans, det er mange gutter som har Justin som sitt forbilde <3 Viss du er Boy-Belieber, Ikke vær redd for å sei det <3

Liker du Justin Bieber??
Girl-Belieber eller Boy-Belieber?
Har du vert på Konsert?
Klem en Stor Belieber <3

8 kommentarer

Siste innlegg