IKEA

Heisann. I dag har jeg vert på Ikea med mamma å pappa. Vi skulle kjøpe nytt kjøkken, siden vi skal lage nytt og bygge ut huset 🙂 det gleder jeg meg veldig til. Siden jeg liker ikke så godt det kjøkkenet vi har nå. Snekkerne kommer neste uke for å bygge ut huset og lage romme der kjøkkenet skl være. Så vi var å såg på kjøkken. Men jeg satt bare og drakk kakao, tror jeg drakk 4-5kopper (haha) siden det var gratis, drikker ikke så ofte kakao. Når vi hadde funnet kjøkken å sånt. Så gikk vi å såg på senger å gaderobeskap. Jeg visste mamma sengen jeg hadde lyst, jeg skal Kansje få den sa hun. Det er sånn seng som er enkel-seng med skuffer så du kan bare dra ut så blir der dobbel seng 🙂 den er finere enn den hørest ut

Skal ha dette, bare vi skal ha litt anderledels og litt finere 🙂

Klem Therese.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg