Gleder meg♥

Hei Bloggen♥ Sennere i dag skal Milena (http://milenamj.blogg.no/)sove hos meg ! men tror at det ikke blir så mye soving! Men jeg gleder meg noe sjukt vi ser ikke kvandre ikke så mye siden hun bur i Karmøy og jeg bur i Tysvær. Hun kommer i 3tiå’en og da skal vi ta bilder. (header,Fotoshoot)   Kanv være at jeg får ny Header igjen da. Vill at den skal være bra. Siden vi ka ta den ute  Har dere noe tips til va vi kan gjøre? Så bare skriv det i kommentar felte. Håper dere har en fantastisk helg forsatt  

Hu er Søskenbarnet mitt, Elsker hun ! 

Hva skal du i resten av helgen?

Hva skal du gjøre i dag?

Klem Therese 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg