Nesten et nytt liv!♥

Hei bloggen♥ Dere vet jo sikkert hvem Mico er..  Men er en Pomeranian hund og er snart 4månder. han er født 14.Desember♥ Han ligner litt på en bjørn unge ^^ Men før jeg fikk Mico hadde jeg Mira men hun døde 🙁 Hun var like gammel som meg. Hun var på en måte min Bestevenn, Hun sov i sengen med meg om natten og det var akkuratt som at hun passet på meg ♥ Når Mira døde var jeg helt tom, men jeg klarte og komme meg gjennom det triste som hendte, hun ble avlivet p.g.a hun var veldig tynn og sjuk, Mira spiste nesten ingen ting. Ikke kylling en gang ! Så da gikk vi rett til dyrelegen, og da sa Dyrelegen at den eneste måten var og avlive hun, siden hun hadde så vondt.Det var utrolig vondt og miste hun.. jeg UTROLIG lei meg i flere dag og grein masse!! R.I.P ♥Love u Mira!

 

Jeg fikk Mico: En gang jeg, Charlotte og Mamma var på vei hjem for vi hadde vert og handlet, var det noen som hadde krasjet så da måtte vi stå i en lang kø! Så var Charlotte på til salgs Haugalandet elle noe sånt på Facebook. Og da fant hun bilde av Mico. Det sto: En nydelig Pomeranian valp til salgs+prisen. Da viste hun den til mamma, og alle synest han var helt nydelig! Så sa jeg at jeg hadde sitt han på Finn.no ! Så ringte pappa til dei og vi fikk lov og komme og se han! Han var helt fantastisk når han sprang mot oss når vi gikk inn dørstokken. Så kom det en liten hårdott, og det var Mico skjøningen♥ Da bestemte vi oss for og kjøpe han! Og så forandret livet mitt seg litt.

Har du dyr?

Liker du dyr?

Klem Therese

 

 

 

2 kommentarer
    1. Eg har alltid vert glad i Mira ! Har grene masse siden hu døde men alltid lurt å gå videre både du og jeg. ! Men husk alltid at du aldri må glemme Mira og at Mira er veldig glad i deg og hele familien (litt meg haha ) mico er en herlig hund ! Men det er også Mira ! Elsker de to hundene høyt ! :* <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg