12år i dag endelig!!!

Heii bloggen! I dag er jeg endelig 12år! Og jeg har bursdag! 🙂 gledet meg til denne dagen lenge nå. Jeg fikk ny seng av mamma å pappa+søsknene mine. Den skal vi hente på IKEA neste gang vi er der, så fikk jeg klær å body greier og ting te lippene <3 ble glad for det jeg fikk. Super mange som har sakt “gratulerer med dagen” blitt super glad for alle gravulasjonane! <3 Jeg fikk kake med lys på i dag. Senere i dag skal jeg i selskap til søskenbarnet mitt siden hun hadde bursdag 7.april 🙂 gleder meg <3

Når har du bursdag?
Likte du bildene?
Klem Therese.

4 kommentarer
    1. Så fine ting! Gratulerer med dagen!
      Har bursdag i morgen jeg, blir 12 år som deg;) du har en kjempefin blogg<3
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg