Header|Bilder

Heisann! I går/i dag hadde jeg jo ligge besøk av Milena (søskenbarnet) og i dag tok vi bilder, for hun visste at jeg hadde lyst på ny header og da tok vi noen bilder og jeg fant meg noen jeg likte. Så da ble det ny Header! Håper dere liker den! Og nå skal jeg vise dere noen av bildene hun tok av meg. I dag/i går= når vi våknet fant keg fisken min dø men gullfisken levde da 🙂 så den havner i do. Vi spiste frokost blanding og gikk på stranda med Mico og spiste is og chips å drakk brus. Kjempe koselige å ver me deg Milena!

Likte du bildene?
Hvilket synest du var finest??
Klem Therese<3

4 kommentarer
    1. Så fine Bilder, headeren ble kjempe fin! :))
      Jeg hadde satt stor pris på om du tok deg tid til å ta en liten titt på bloggen min, kanskje også lagt igjen en kommentar? Ha en fin helg videre 🙂

    2. Såå fine de ble! utrolig pen du er!
      Ha en vakker helg og kveld!
      Masse klemmer fra Prinsessen. blogg.no <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg