SOMMERGLEDER

hei

Jeg gleder meg utrolig mye til sommeren! Gjør du? Sommeren er noe av det beste som finnes. Fri fra skolen, masse tid med venner og sånt. Når vi får Sommerferie skal jeg kjappe meg hjem, og slenge fra meg skole-sekken! Nå tenker jeg bare nå nærmer det seg sommer, sol, varme, is og kos. Elsker bare varmen! <3

Aller mest gleder jeg meg til U.S.A siden, jeg skal jo være der i 3 uker og kose meg med familien! Og ha det bare kjempe kjekt og shoppe og bade osv.. Jeg gleder meg også til og være med venner jeg nesten aldri ser (julie, silje,) Gå masse fine turer med Mico!

Jeg gleder meg til sommerferien:

1. USA!

2.Venne tid

3.Starnda

4.Cruise

SommerGleder:

1.Rese

2.Sand mellom tærne

3.Ferievenner

4.Grilling

5.Bading

6.hengekøye 

7.soling

Hva gleder du deg mest til sommeren?

Klem Therese som elsker usa!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg