Saint Maarten

Heii.
Saint Maarten: Saint Maarten, var den siste øya vi var innom. Jeg syns det var den beste og 🙂 vi var på ein snorkle tur, vi fikk mat og drikke på den, og de var musikk og vi kjørte innom 2plasser. Vi kjørte altså i ein båt, jeg fikk styre båten et stykke, kapteinen sa at jeg kunne bli kaptein hahaha. Jeg syns det var litt kleint.

Når vi stoppet for 1gang så snorkelt vi bare helt normalt, og gidde mat til fiskene. Men det så var så kult var at vi såg både ubåt og helikopet, som hadde styrtet. Han ene mannen som jobbet der, han tok go pro kamera til broren min og svømte gjennom helikoptere og skrev “Joakim” på vindue 🙂 det var veldig kult.

Så vi har liksom alt på film. Når vi var ferdige der så kjørte vi til AirPort beach, der kunne du nesten ta i hjulene på flyene som skulle lande. Siden landeplassen var rett ovenfor stranda. Det var veldig kult syns seg, men jeg tilbringte tiden min mest i vannet da, det gjør jeg nesten alltid. Vanne der er helt lyse blått. Jeg syns det er helt nydelige å se på vanne der.

Jeg hadde ikke med telefonen der heller, siden jeg var redd for og miste den der, og jeg klarer meg ikke uten telefonen min

Vill du reise der?
Klem Therese

4 kommentarer
    1. Hei nå har jeg fulgt med på bloggen din en stund og synes den er ganske så bra, men jeg lurte på om du også ville ta en titt innom min blogg også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg