Spørsmål

Heii.

Dette er bare noen tilfeldige spørsmål, jeg har fått i løpet av jeg har blogget (på instagram, KIK, Snapchat) så da har jeg tenkt til og svare på den nå.

1. Er blogg en del av livet ditt!

Svar: ja, selvfølgelig er bloggen det, blogg er en del av livet mitt nå.o

2.når begyunnte du å blogge?

Svar: jeg begyunnte når jeg var 8 år.

3.hvor lang tid tok det og ta fly til USA?

Svar: til sammen var det 16 timer med fly og buss osv…

4. Hvordan er USA?

Svar: USA er helt fantastisk, jeg elsker USA for og si det sånn.

5. Hvorfor funket det ikke mellom deg og Sjur?

Svar: Hehe, det er privat. Jeg har ikke så lyst til og dele det me alle..

6.hvor mange er dere i familien?

Svar: vi er 6, 8 med gullfisken min og Mico 🙂

7.savner du Mico?

Svar: ja selvfølgelig savner jeg han, men jeg vet at han har det bra hos tante og onkel. Han leker med beste kompisen sin Shakespeare.

8.når kommer du hjem?

Svar: Jeg kommer hjem 3.August, jeg har Ca 2 uker igjen i USA.

9.va ser du for deg i framtiden?

Svar: meg og Ida som har leilighet i L.A, vi har vertfall drømmer om det haha 🙂

10. Liker du når folk lager Fanpage til deg?

Svar: ja selvfølgelig, gjør jeg det. Jeg syns det alltids er kjekt og vite at noen leser bloggen din.

11. hvorfor tror du at du har blitt så fort kjent?

Svar: haha, jeg vill ikke si at jeg har blitt kjent. Men jeg har mange lesere det har jeg. Men jeg er ikke kjendis akkuratt 🙂 men jeg tror at det er fordi, folk liker å lese det jeg skriver.

12. Hva syns du er det beste med fans?

Svar: jeg syns det beste er at du alltid vet at noen liker deg som du er.

13.hvor lang tid bruker du på et innlegg?

Svar: jeg bruker Ca 10-15min tror jeg.

Det var alle spørsmåla, viss du har spørsmål bare sprø underveis. Jeg håper dere fikk svar på det dere ville.

Klem Therese

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg