FØRSTE KAMPEN

Heii.

Deiligt og vinna mot vea! Vi vant 9-1, så vi kan si at vi knuste de. De var jo flinke, men vi bare skårte mer en de. Jeg kjedet meg utrolig mye i 2 omgang! Fikk nesten ingen ting og gjøre :/ men det er jo egentlig bare bra da. (Jeg er keeper)

 

I morgen, skal jeg prøve å få lagd spørsmålsrunden, men jeg skal bake til pappa siden han skal ha med seg muffins på jobben på fredag. Husker ikke va han skulle me de. Men jeg er vertfall førnøyd med og vinne første kampen i høst 🙂

 

Klem therese

 

Bilder fra i dag:

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg