Outfit of the day

Heii.

Jeg tok bare noen enkle bilder, siden jeg er ikke helt i form.. Ser kansje ikke sånn ut på bildene. Men det viser ikke så mye at jeg har vondt i hode. Men jeg orket vertfall å bare knipse noen outfit bilder.

Det smykket jeg har på meg er fra hellas (fikk det av lara) toppen står det LOVE GUESS ROCK ON. Jeg elsker den toppen, jeg kjøpte den på guess i usa. Og den butikken hadde så mye fint! Og buksen skal jeg egentlig kaste, men jeg hadde ingen andre svarte bukser enn den, siden de andre er til vask :/

Så da måtte jeg bare ta den i dag. Skal kjøpe meg noen nye bukser da. Men den er vertfall fra Wow, og jeg kjøpte den på amanda sentere. Og så har jeg bare vanlig sminke på meg eller bare mascara. Siden alt det andre gikk vekk da vi badet på skolen. Håper dere liker bildene!

Klem Therese

14 kommentarer

Siste innlegg