Photoshoot med mico

Heii.

I dag har jeg tilbringt mye av tiden min sammen med mico, øve på triks og ta bilder med han. For han er jo en fantastisk modell. Elsker og ta bilder av han og sånt.

 

I dag øvde vi på “rull rundt” håper han klarer det snart uten min hjelp ^^ dette kan han: gi lab, sitt, dekk, stå på 2 bein og gå på 2 bein. Jeg syns han er veldig flink 🙂

 

Håper dere liker bildene, vi tok sammen og jeg tok av han. Viss du vill se flere bilder av han så gå på instagramen min (@theresesorenes)

 

Likte du bildene?

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg