Hva skal jeg gjør?

Heii.

I dag har jeg hatt en super kjedelig dag viss jeg skal si det sånn. Har egentlig ikke gjort en dritt, viss jeg skal si det sånn. Enste jeg har gjort er å spise kake og ver med mamma siden hun har bursdag i dag! Så gratulerer med dagen mamma.

Jeg har også gjort lekser og slappet av med serie (pretty little liares) så har jeg vert mye på instagram, og svart mange på driecte meldinger og fanpager på ig. Veldig koseligt å se så mange fine kommentarer.

Med en gang jeg går inn på så er det alltid noen som har postet en fin kommentar, alltid koseligt og lese de. Og nå sitter jeg og hører på musikk og snakker med noen venner 🙂 håper dere har hatt en mer spennede dag enn meg..

Hva har du gjort i dag?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg