Overnatting

Heii.

I dag skal jeg sove hos frida hele helgen, og jeg jar gledet meg veldig lenge. Neste uke skal jeg, madelen og frida ha selskap i lag. Så da skal madelen og sove her, så skal vi sove i bobilen og planlegge selskapet. Vi skal ha hollywood party.

Madelen kommer litt senere, siden hun skulle spise middag og litt sånt med familien. Så vi gleder oss veldig mye til hun kommer. Jeg var med frida hjem etter skolen, siden jeg skal jo sove her hele helgen. Siden mamma og pappa er på kurs. Og jeg får ikke lov og være alene hjemme en hel helg.

Kommer flere innlegg innlegg sener ei helgen og i kveld. Ha en super dag dere og!

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg