Outfit of my day

Heii.

I dag skal jeg får besøk av kjæresten min. Så da tenkte jeg og ha et outfit innlegg før han kommer. Han kommer ikke om så lenge. Kommer et innlegg i kveld og da.

Men i dag, ble jeg veldig fornøyd med anntrekket mit. Toppen fikk jeg av Frida i går, siden den hadde blitt for liten for hun. Og jeg elsket den! Toppen var blomstrete og buksen er mørke mørke blå. Så har jeg helt hvite sokker.

Håper dere liker bildene.

//sokker: addidas// bukse: wow // topp: Cubus // øyredobber: accessorize //

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg