♡Torsdag

Heii.

I dag hadde jeg framføring på skolen, det var derfor Mico var sammen med meg på skolen i dag. Og det gikk bedre enn det jeg trodde, jeg trodde Mico skulle bjeffe mye mer. Men det gjorde han ikke, og jeg er faktisk stolt av han. Jeg var litt nervøs i starten, men etter jeg hadde stått der en stund, ble jeg på en måte vant med det. Jeg er veldig fornøyd over framføringen min.

 

 

Nå har jeg byttet header, og jeg er veldig fornøyd med den ! Så tusen takk, til du som laget den 🙂 De fleste, likte denne best også siden det er høst. Og det er jeg veldig enig i. Senere i dag har jeg tenkt til og filme spørsmåls runde del 2. Siden den skal jeg poste neste uke, Håper den blir bedre enn del 1. Siden lyden var utrolig dårlig på del 1 :/ siden jeg hadde dårlig lyd når jeg redigerte den, så da ble lyden dårlig der også. Siden musikken var litt høg lyd… Så da håper jeg at del 2 blir bedre .

Likte du bildene??..

Har du noen gang hatt framføring?

Klem Therese

4 kommentarer

Siste innlegg