Endelig helg

Heii.

Nå er det endelig helg, og det har jeg ventet på! Siden jeg føler at denne uka, har gått utrolig sent. Og jeg føler meg sliten, og trøtt haha. Men det er alltid deilligt med helg da. Ida og jeg skulle egentlig finne på noe.

Men så skal Ida til bergen, siden store søstra hennes bur der. Men hun kose seg der da. Jeg har tenkt til og spør julie eller noen andre om de/hun vill finne på noe, siden vill ikke bare sitte hjemme og kjede meg^^ så jeg håper jeg finner på noe!

Helg er noe av det beste jeg vet, siden fri fra skolen, ingen lekser. Ingen alarm som vekker deg 07:00… Det er så deilligt! Håper dere får en fantastisk helg !

Liker du helg ?

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg