Ønsker meg..

Heii.

Nå nærmer det seg jul, er ca 2 månder igjen. Gleder meg så mye, jul er noe av det beste jeg vet. Det kjekkeste er og få være med familien og få masse gaver. Derfor har jeg tenkt til og ha et ønske innlegg, tror faktisk at jeg aldri har hatt det før. Jeg har allerede begyunnt på ønskelista mi for i år. Det er noen ting jeg ønsker meg, som jeg ønsket meg i fjor også. Så jeg håper jeg får det i år.

Det jeg ønsker meg mest er selvfølgeli Macbook, det ønsket jeg meg i fjor også. Men det er jo veldig dyrt, men jeg håper at jeg får det i år. Jeg ønsker meg også sminke/ klær / smykker ovs.. Ønsker meg mest sånne ting, pluss litt ting til rommet mitt, siden jeg har lyst til og pusse opp rommet mitt. Jeg er ikke fornøyd med rommet mitt, sånn som det ser ut nå. Men jeg holder på og spare til noen ting nå så. 

 

Noen ting jeg skal øsnke meg i år:

1.Macbook

 2. Klær fra Bikbok/ Cubus / Wow / H&M

3. Sminke produkter

4. Ting fra Victoria Secret

5. Iphone 5 s

6. + masse mer




Hva ønsker du deg til jul? 

Klem Therese.

5 kommentarer
    1. Jeg synes det er så vanskelig, har nesten ingen ønsker til jul… 🙁
      – legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din fast, den er jo så fin 😀

    2. Egn ingenting men om d sku vær no så må d bli vs produkta uansett om æ har nok parfyma 😮 ska ha en i konkurranse på instagram 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg