Super kveld

Heii.

Julie overnattet hos meg i går til i dag, og det var kjempe kjekt. Vi har sitt 1 film, som heter maleficent. Og den var såå kjekk! Så den kan jeg anbefale til dere. Det gikk på kino før sommeren, så kanskje noen av dere har sitt den ( vertfall så kan dere se den på popcorn time )

Vi har nesten ikke sovet, men sånn skjer alltid når jenter har overnatting, de sitter og snakker hele kveldene og ser film osv.. Det gjorde vertfall vi. Vi hadde masse snop/chips/popcorn/isTe/brus osv.. Veldig mye, siden vi hadde lyst til og kose oss ekstra mye, siden vi ser hverandre ikke så ofte.

Vi gjorde masse mer ogås, men jeg har ikke tenkt til og skrive alt ned her. Håper det ikke blir lenge igjen til jeg får se henne igjen! Vi skal kanskje begyunne og være i lag på torsdager, siden Julie går på sang da. Og da kan jeg møte hun, siden jeg bur nærme der hun går på sang! Håper dere har en fin søndag videre, og har hatt en fin helg

bilder julie tok av meg (ble ikke fullt så fornøyd med de..)

Hva har du gjort i helgen?

Klem Therese.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg