Outfit today

Heii. Denne dagen har jeg jo gledet meg til. Håvard kommer til meg om ikke så lenge, jeg gleder meg til han kommer. Siden jeg skal gå “knask eller knep” så det kommer ikke innlegg før i kveld. Så da tenkte jeg og ha et outfit innlegg!

Og det skal jeg ha nå, i dag hadde jeg på meg en av mine favoritt gensere. Den er litt sånn bomul aktig, sammen med en svart og enkel bukse. Jeg liker dette antrekket veldig godt! Håper dere liker bildene, men det var ikke så bra kvalitet. Men jaja, gleder meg til jeg får canon kamera !! Håper alle får en super kveld, og ha en fin halloween <3

Skal du gå kansk eller knep?

Klem Therese.

5 kommentarer
    1. Så fin du er, du ser så mye mer voksen ut enn hva du er 🙂 jeg tippet 16 når jeg så deg for første gang på instaen din 🙂
      Så du eposten din fra meg ? 🙂

    2. K.: jeg får ikke til og sende mail, side jeg har ikke tlf. Mistet den for 2 uker siden. Og det er sånn kode greier, så får jeg koden på tlf. Og da får jeg ikke sendt :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg