Overnatting

Heii. I går så skulle Milena sove hos meg, så hun kom i 6 tiden. Når hun kom så ledde vi faktisk ikke, og det gjør vi faktisk alltid. Haha, hørest litt rart ut da.. Men når vi hadde gått inn på romme å sånt, begyunte vi og sminke oss, siden vi hadde planer om og ta bilder.. Men det gikk ikke så bra, siden det ble ingen fine bilder.

 

Jeg hadde tenkt til og bruke de til header bilder, men jeg ble ikke fornøyde med noen av de. Så da får jeg ta noen andre bilder en dag. I mens vi tok litt bilder, så kom Erik. Og vi såg film sammen med han, så skulle han og sove her. Siden han hadde lyst, og da sa vi bare okei.

 

Vi sovnet i 2 tiden, siden vi såg film, og spiste snop og sånt.. Men vi ble ganske trøtte av filmen, så vi sovnet etter den. I dag så våknet vi ganske tideligt, siden Milena blir hentet i 3 tiden, siden jeg skal til Håvard i dag. Og da må hun gå litt tideligt.

Hva har du gjort i helgen?

Klem Therese.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg