♡Tips til en blogg

Alle blogger har noe bra i seg, for det og blogge er egentlig super enkelt. Bare du skriver noe folk/du interesserer seg for. For og ha en bra blogg, bør du ha et blogg design som passer til headeren din. Anbefaler og ikke ha blogg.no sine design, for de er veldig enkle og små headere osv.. Heller finn et gratis design! (kan kanskje lage en video om det)

Skrive noe du interesserer deg for, og andre.  Ikke bare skrive uti det blå..  du bør også sjekke rettskriving, du bør skrive bokmål ikke Nynorsk eller Dialekt! Jeg skrev Dialekt før, og det ser litt rart ut. Og høres feil ut når andre leser det.

Ha en header som på en måte viser hvem du er, og reflekterer deg på en måte. Du bør ha en header du liker selv også. Ikke bare ta en header, ?ja nå gidder jeg ikke og lage flere?

Viss du har blogg sperre, så spør leserne dine om tips til innlegg eller sett i gang en spørsmåls runde vel !

Håper dette hjalp deg <3

Noen collager jeg liker og se på, som jeg og har bilde av på bloggen min.

Klem Therese.

 

 

2 kommentarer
    1. Takk for du skrev det nå vet jeg det besøk min blogg også den heter amazingest.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg