♡Milkshake

Heii alle sammen. Nå har jeg tenkt til og gi dere oppskriften på en Milkshake som jeg bare elsker. Meg og Milena har forelsker oss i den, det var hun som fortalte den til meg. Så prøve jeg den, og den var helt fantastisk. Så jeg vill dele den med dere, viss dere prøver og lage den, gjerne send meg et bilde på instagramen min @Theresesorenes. Kan anbefale den, den er super enkel og super god 

♡Oppskriften:

~Miksmaster

~Vanilje is

~Oboy

~Melk

Hvordan gjøre det?

Det første du gjør, er og ta ca 4-5 kuler med vanilje is i miksmasteren. Og når du har gjort det, så finner du Oboy’en og tar ca 5 ss med Oboy i miksmasteren. Så tar du så masse melk du føler for, husk at Milkshake skal være litt klumpete. Og nå tar du det bare oppi et glass du vill ha det i, Så er du ferdig!

Skal du prøve

Klem Therese.

8 kommentarer

Siste innlegg