♡Øving til prøve..

Heii alle Sammen. I morgen skal vi ha en matte prøve så, akkuratt nå så sitter jeg og øver til prøve og drikke milkshake. Gruer meg litt mye til den prøven haha, fordi det er divisjon og multiplikasjon.. Og det sliter jeg litt med haha. Når jeg kom hjem fra skolen i dag hadde Rebekka Andrine fra jenter brukt den headeren jeg sendte inn til hun som header!! Ble sikkelig glad, for at hun likte den og brukte den.. Jeg holder og på med og redigere den boyfriend tagen, som jeg skulle ha på bloggen her. Men den er ikke ferdig redigert. Så den kommer kanskje i kveld, ellers kommer den i morgen.

Har du hatt mate prøve i det?

Klem Therese.

4 kommentarer
    1. Kan du lage en video når du viser oss hvordan du lagde den loom bands tingen som var på blyanten din? 🙏🙏🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg