♡Teater/julegaver

Heii dere. I dag skal jeg på ronja og rørver-dattera, det er et teater stykke. Noen jenter i klassen min er med i det. Så jeg har lyst og se det, og jeg har aldri sitt filmen/teater stykke før. Derfor vill jeg gå på det, jeg skal gå sammen med noen venninner fra klassen. Jentene i klassen min, går nesten alltid sammen på teater stykker, som de jentene i klassen min er med på. Og vi gleder oss kjempe mye, det starter ikke før klokken 18:00. Så jeg har god tid på meg enda.,

Men det er ikke så lenge til jeg begynner og gjøre meg klar. I dag kom endelig julepresangene til søstrene mine, siden jeg bestilte de på nettet. Så kom de i dag, og jeg ble såå fornøyd! Tror de kommer til og like de, kan dessverre ikke avsløre hva det er, siden kan være at de leser dette haha. Så jeg pakket inn mine, første julepresangeri dag, for og si det sånn så suger jeg i og pakke inn gaver. Så det ble ikke så pent akkurat.. Jeg har fortsatt en del jeg skal kjøpe til, men jeg har kjøpt gave til de fleste, mangler bare noen. Har bare ikke pakket inn alle, siden noen har jeg kjøpt på nettet. Og kjøpte til de fleste der, og de har ikke kommet enda. Håper de kommer snart.

Har du kjøpt julepressanger?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg