♡Photoshoot

Heii alle sammen. I dag tok meg og Milena noen bilder, og jeg ble skikkelig fornøyde med noen av de. Vi begynte med og sminke oss, og kle på oss. Jeg bruke en chrop topp, en skjorte og en dongeri bukse. Vi tok bilder litt forskjellige plasser, Milena fikk skikkelig mange fine bilder syns jeg. Vi har kost oss skikkelig mye i mens hun har vert her. Gleder meg til neste gang. Dere har kanskje lest gjesteblogg innlegget hun har skrevet på bloggen min her, viss du ikke har gjort det så les det vel. Der står det hva vi har gjort oss, veldig koselig at hun ville være gjesteblogger.

Bildene av meg som Milena tok

Likte du bildene?

Klem Therese.

3 kommentarer
    1. OMG! De var såå fine, dere er så flinke! Tror du vi kan se bilder av Milena?
      Hadde satt pris på om du hadde tittet innom min blogg:)

    2. Så pen du er jeg lurer på om du vil følge de to brukerne mine på instagram liseprivat02 og l_aspprivat❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg