♡MOTE FOR JENTER

Heii dere. Nå er det endelig tid for mote for jenter igjen, er en stund siden sist nå. Siden jeg har hatt det litt travelt, nå er det lille jul aften. Så jeg prøvde og finne noen jule antrekk, sånn vi får litt jubelstemning. Mange som spør om jeg kan gjøre dette fortere, men er litt vanskelig for jeg har allerede tatt nesten alle antrekkene @moteforjenter hr lagt ut. Men jeg skal snakke med hun, og spør om hun kan sende meg noen flere. Håper dere liker antrekkene, og gjerne kommenter om du vill at jeg skal fortsette med dette.

Håper dere får en fantastisk jul i morgen, og koser dere utrolig mye. Jeg gleder meg vertfall utrolig mye, og jeg kommer selvfølgelig med et innlegg til dere i morgen. Men skal ikke komme med så mange, siden vill tilbringe tid med familien min. Ha en super jul alle sammen

Gleder du deg til i morgen?

Klem Therese

Sko: Uggs

Bukse: Dr.demin

Lommebok: Micheal kors

Klokke: Daniel wellington

Vinrød genser: AMAZON.com

Hvit genser: monsoon

Solbriller: Net-a-porter

Palette: Urban Decay

Skjerf: AE.com

Genser: Chicnova.com

Bukse: Newlook.com

Sko: UGG

Øreklokker: Johnlewis.com

Leppestift: MAC

Sko: Timberland

Bukse: Paige Verdugo

Genser: Chicnova.com

Klokke: Michael kors


ALT ER FRA H&M

Veske: 1150kr

Bukse: 345ke

Genser: 345kr

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg