♡Bilder sammen med Milena

Heii dere. I går hadde jeg jo overnatting av Milena, og vi koste oss kjempe mye. Men hun ble hentet tidelig i dag da, siden hun skulle på familie middag eller noe sånt. Men vi koste den tiden vi  hadde sammen da, vi tok utrolig mange bilder. Vi tar nå alltid bilder sammen, når vi overnatter hos hverandre. Tror det bare er en gang vi ikke har tatt bilder. Vi lagde en bean boozled video til videofyen min, så viss dere vill se den så følg meg på videofy (@Theresesorenes) Vi skulle egentlig se en film som heter knowing, men vi så bare i 30 min eller noe sånt. Vi skypet med folk, og hørte på musikk og mye mer. 

I dag ble det jo masse snø her jeg bur, og da vill jeg og Milena ta noen snø bilder. Men det fikk vi ikke tid til, så det må vi gjøre neste gang hun kommer. Gleder meg til neste gang vi møtes, vi har allerede planlagt og gå på shopping i januar. Siden da pleier det og være januar salg, jeg føler jeg og Milena har begynt og tilbringe mye mer tid sammen, og det er jeg glad for. Siden jeg er utrolig glad i hun, og før så var vi nesten aldri sammen, men nå er vi veldig ofte i lag.

Håper du liker bildene.

Klem Therese




8 kommentarer

Siste innlegg