♡ Bytte header eller ikke?

Heii dere. I dag har jeg vert hjemme og slappet av, siden jeg hadde jo nettopp overnatting. Så jeg har ryddet etter Milena har vert her, så fikk vi besøk av tanten min, søskenbarna mine og noen andre. Vi spiste lunsj og dessert, jeg spiste bare is. Siden jeg likte ikke det andre, det gjorde søsteren min og. Uten om det har jeg egentlig ikke gjort noe spesielt, eller jeg testet en øyenskygge og skulle egentlig blogge om det. Men så hadde jeg ikke så lyst og vise det allikevel. Kan være at det kommer en øyenskygge video en gang, er litt usikker på det.

Jeg har nok en gang fått noen headere til sendt på mail, og jeg likte de utrolig godt. Så nå lurer jeg bare på hvilken jeg burde ha? Så jeg vill gjerne at dere skal hjelpe meg med dette, og stemme på hvilken dere liker best. Så da er det bare til og legge igjen en stemme i kommentarfeltet om hvilken du likte best, og hvilken hadde passet best her på bloggen min. Kan være at jeg bytter design, siden nå er det vinter. Er forsatt litt usikker på designet mitt haha, men jeg finner ut at det etter hvert. Under ser dere headerene, skriv 1-2-3 eller den jeg har nå.

Syns du jeg burde bytte design?

Klem Therese



5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg