Simba og Mico

Heii dere. I dag har vi invitert familien til pappa, til og spise mat her. Gleder meg til de kommer, i dag kom også Simba. Vi skal passe på han i en uke, siden de som eier han skal til Syden. Mico og Simba har allerede fått et veldig godt forhold sammen, de leker og mye mer. Kjempe kjekt og se på de, utrolig koselige begge 2. Jeg og Karoline gikk tur med de, Simba bare tuslet etter Mico, og når Mico stoppa, stoppa han og. Kjempe kjekt og gå tur med de.

Jeg holder på med og filme spørsmåls runde del 2 og nå, siden jeg har fått nytt kamera. Så jeg vill filme spørsmåls runden med kamera, ble så mye bedre allerede. Jeg har fått lov av Karoline altså søsteren min, av og bruke mac en hennes. Tror dette kommer til og bli en bra video, i forhold til de andre jeg har lagd. Siden de er ikke så bra redigert, og når de kommer på Youtube så blir det dårlig kvalitet når jeg lager de på ipaden. Så tror dette kommer til og bli bra.

Har du passet på en hund en gang?

Klem Therese

14 kommentarer

Siste innlegg