MOTE FOR JENTER

//Samarbeid med instagram kontoen @Moteforjenter

Heii dere. Nå er det endelig tid for mote for jenter nok en gang. Utrolig mange som liker at jeg holder på med dette, og er utrolig kjekt for meg og hun som eier brukeren nok. At dere gir så mye fine kommentarer tikbake om dette. Så kommer til og holde på en god stund med dette, siden er så mange som spør meg om jeg kan ha dette oftere. Men jeg får ikke gjort det så mye siden, hun som eier brukeren legger ikke ut så mange outfits eller mote tips lenger føler jeg. Men hun er utrolig flink det skal hun ha! Forresten kommeter under dette innlegget om jeg skal vise dere noen pene nytt års kjoler, som kanskje faller i smak hos noen av dere !

Her kommer dagens mote for jenter.

Klem Therese

Genser: Monki

Bukse: Vero moda

Sko: Timberland

Sekk: Micheal kors

Skjerf: Target

Genser: Victoria secret

Bukse: H&M

Bag: Nike

Sko: Converse

Genser: H&M

Bukse: Topshop

Sko: Jeffry campell

Skjerf: Comptoir Des Cotonniers

6 kommentarer

Siste innlegg