PUSSER OPP

Heii dere. Nå sitter jeg og leter etter design og jeg har faktisk endelig funnet et jeg har forelsket meg helt i, men det koster penger. Men jeg har bestemt meg at jeg skal kjøpe det siden det er var så utrolig fint! Ligner litt på Andrea bedendyck sitt design, det er helt enkelt og lyst og fint. Og jeg elsker sånne design, derfor har jeg tenkt til og kjøpe det og bruke det en god stund fremover. Siden viss jeg kjøpe det så er det ikke bare til og bytte igjen, jeg må jo vente litt, siden ellers bort kaster jeg bare penger. Men det står bare header igjen da, men det skal jeg nok få på plass, men jeg skal kjøpe designet før jeg kjører i gang med en header.. Er ikke så utrolig lenge siden jeg byttet til det designet jeg har nå, men det er noe jeg ikke liker helt med det, så jeg skal kjøpe dette jeg har funnet nå. For det er jeg helt sikker på, har forelsket meg helt i det. Tror dere og kommer til og like det. 

Har sitt en del andre blogger med et beige deign, det er jo en lys og fin farge. Og kan brukes i alle månedene, både på sommeren, våren, høsten og vinteren. Gleder meg virkelig til jeg får alt på plass, så slepper jeg og stresse med det lenger. Tror alt kommer til og bli mye mye bedre da! Jeg har sitt en del på design de fleste dagene nå, og sitt på youtubere som viser hvordan de lager header til bloggere osv.. Gjerne del meg noen linker til folk som lager design eller lager headere, det hadde vert supert ! Ser virkelig frem til mye blogging fremover. Veldig seint innlegg i dag, men det var fordi jeg og Ida våknet utrolig seint… 

Klem Therese.

6 kommentarer
    1. Så fin blogg du har! 🙂
      Jeg lager nå skreddersydd design gratis, så hvis du ønsker deg et nytt og personlig design er det bare å ta en tur innom bloggen min for mer informasjon.
      Mvh Ane Estil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg