BESTFRIENDS? NO MORE LIKE SISTERS

Heii alle sammen. Jeg skulle jo overnatte hos Madelen i dag, vi har hatt det super kjekt sammen til nå vertfall. Og blir sikkert mye kjekkere senere på kvelden, vi skal se en film om ikke så lenge. Så viss dere har noen film tips som burde være kjekt for oss så bare kommenter! Vi vil helst se en typisk jente film, vet du om noen? Jeg og Madelen har lagd en video på kanalen min på videofy (@Theresesorenes / @Madelen_Seatre) Så viss du vil se videoer av oss i løpet av kvelden. 

Vi har og tatt bilder som dere ser, vi har koset oss kjempe mye! Vi har spist mye snop/sjokolade og sånt, senere skal vi lage flere videoer. Vi har også spist pizza sammen med familien til Madelen, var litt kleint i starten, men det gikk bra haha. Var ikke så kleint, når de hadde snakket med en gang. Var veldig godt og være med Madelen, fikk snakket ut om ting jeg holder for meg selv. Vet at jeg alltid kan stole på hun og kan si alt til hun! 

Har du noen god venner du kan si alt til?

Klem Therese.

5 kommentarer

Siste innlegg